søndag 17. mai 2009

17. MAAAI
Jeg er egentlig ikke så glad i 17. mai, men siden jeg er russ har jeg faktisk tenkt meg en tur til Oslo. Mest fordi jeg føler jeg må, aller helst vil jeg bare bli i sengen. Hadde jo egentlig ikke planer om å dra ut i går heller, men gjorde det allikevel, og det angrer jeg ikke på. Var hjemme litt etter halv 2 tror jeg, og var fortsatt litt småfull da jeg våknet av at russebussen som står 100 meter unna kom hjem i 5-6 tiden i morges. Nå har jeg drukket kaffe og sitter i sengen med nrk1 på TVen. En dusj og litt mat nå, så er jeg nok klar til en siste dag med fest før jeg skal sove helt frem til jeg har eksamen på fredag. Ha en fin dag alle sammen!

7 kommentarer:

Karoline sa...

Kos deg mest idag søta <3

maddiieeatthedisco sa...

i will ;D

Torine sa...

Gratulerer med dagen! :-)

maddiieeatthedisco sa...

takktakk, du og!

Guro sa...

ååeh, hvem er det som er søt liksom?

maddiieeatthedisco sa...

hahah DU, vel!

Ruterknekt sa...

se, det er katteleine!







:O