fredag 29. mai 2009

HEST ER BEST.

Klokken er 5 over 10 og jeg er så sinnsykt hyper at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Tror kanskje det er like greit jeg er alene hjemme, for hadde nok pratet og sunget og maset hull i hodet på familien om de var her. Jeg har løpt rundt i huset, drukket kaffe og danset foran speilet med ridehjelmen på hodet. Grunnen til at jeg er så hyper er at jeg og min gode venn Beatrice (som syns det er stas å bli nevnt på bloggen) skal på roadtrip/rideweekend til Rauland i Telemark. På nøyaktig denne dagen i fjor, var den siste dagen jeg hadde Marion (som altså er den gamle hesten min). 30. Mai 2008 kjørte jeg og mamma henne opp til Rauland der hun siden har stått sammen med masse andre hester og hun har det visstnok kjempefint. Jeg holdt jo på med ridning i 11-12 år før jeg sluttet i fjor, så det har vært en veldig stor overgang.

Jeg har ikke sittet på en hest siden august i fjor da jeg var der oppe for å besøke henne, så jeg tror det kan bli rimelig spennende å sette seg i salen igjen. Jeg og Bea kjører altså opp i dag, det tar ca 3-4 timer og jeg gleder meg til bilturen også, SÅ stoka er jeg. Vi skal være der til mandag ettermiddag, det er så sykt deilig å ha fri. Har fått pappa til å skaffe mobilt nett også, og jeg har med macen, så denne helgen blir perfekt på alle måter. Bildene over er fra 2007 tror jeg, jeg er så sykt nostalgisk nå... Jeg elsker den hesten og jeg skal faen meg se henne i dag! Ha en strååålende dag og helg videre, det skal IHVERTFALL jeg ha!!

13 kommentarer:

iselin sa...

aww, kos deg!

maddiieeatthedisco sa...

YAY TAKK <3

Susanne sa...

Naw, så utrolig koselig :'D Skal snart treffe hesten jeg solgte ifjor jeg også. Gleder meg som en liten unge på goderispeed!

maddiieeatthedisco sa...

så gøy! jeg er heeelt i hundre her, haha. glad ingen ser meg.

Maiken sa...

"..som pålegg"
neida, hester er pene selvom at jeg noenganger er litt redd for de!

maddiieeatthedisco sa...

kjeftaaaa. hester er ikke skumle da <3

julie aida sa...

grrrrrr ;-))))

maddiieeatthedisco sa...

ohyeah

Karoline sa...

Så bra du kom deg opp der!:D
Synes de bildene ser mistenkelig kjente ut;P Måtte bare si det, siden det er så fine bilder, haha;P Du får hilse Marion fra meg;P Kos deg!

maddiieeatthedisco sa...

haha wow, jeg er imponert over at du har funnet veien hit, karoline! og ja, det er fine bilder! skal hilse mariooon <3

Anka sa...

Kos deg madde vennen min<3

Joakim Radiomann sa...

Åååh. Jeg har SÅ lyst til å fortsette den setningen der.

"Hest er best på.. .. .. .. .. .." SÅ DET SÅ! :P

maddiieeatthedisco sa...

aw takk anka :D

joakim: ....... pell deg til trondheim du.